Dil Seçiniz
Telefon
WhatsApp

Kaliteli Hizmet, Güvenilir Ödeme ve Hızlı Teslimat Güvencesi..

İLETİŞİM

Web Sitesi Gezinme Çubuğunu Mükemmelleştirme

Web Sitesi Gezinme Çubuğunu Mükemmelleştirme

Gezinme çubuğunuz web sitenizin yol haritasıysa, muhtemelen her sayfayı orada göstermek en iyisidir, değil mi? Bu şekilde insanlar ihtiyaç duyduklarını bulacaklarından emin olurlar… Aslında o kadar da değil. Birçok kişi, web sitelerinin gezinme menüsüne "daha fazlası daha fazla" yaklaşımını kullanır; mantık, ziyaretçilerin bir şey bulmaları gerektiğinde, en azından ana menüde bulabilmeleri olacaktır. Mesele şu ki, navigasyon menüleri kısa ve tatlı olduklarında en iyi şekilde çalışırlar . Bunun birkaç nedeni var: Kullanıcı deneyimi: Kısa bir menü insanların okuması için daha kolay ve daha hızlıdır - çok sayıda seçeneği aramak zorunda kalırlarsa, sıçrama olasılıkları daha yüksektir . Arama motoru optimizasyonu (SEO): Kısa ve net bir menü , arama motorlarının sitenizde gezinmesini, anlamasını ve dizine eklemesini kolaylaştırır . Tasarım: Kısa, tek satırlık bir gezinme çubuğu web sitenizin keskin görünmesini sağlar ve ziyaretçilerin okuması kolaydır. Yararlı bilgiler : Jimdo Dolphin ile sektörünüz için doğru sayfaları içeren hazır bir navigasyon menüsü elde edersiniz. Tek yapmanız gereken onu özelleştirmek! SİTENİZİ OLUŞTURUN Navigasyonunuzun yardıma ihtiyacı var mı? Web sitenizi değerlendirmenin bir yolu , navigasyonunuzdaki menü öğelerinin sayısını saymaktır . İyi bir kural, üç ila altı seçenek arasında tutmaktır. Bundan daha fazlası ve okuyucularınızın dikkatini çekiyor olabilirsiniz. Dolphin ile ilgili iyi bir şey var: menünüzde çok fazla öğe olsa bile, navigasyonunuz iki satıra ayrılmaz. Dolphin, ziyaretçilerinizin okumasını kolaylaştırmak için bunları otomatik olarak açılır menüye ekler. Peki navigasyonunuzu oluştururken tam olarak neleri dikkate almalısınız? Bu ipuçları yardımcı olabilir. İpucu 1: Eleman sayısını sınırlayın En sevdiğimiz örnek site Jimdo Café'den bu örneğe bir göz atalım: Uzun Navigasyon Jimdo Web sitenizde bunun gibi kalabalık bir gezinme menüsü var mı? İlk örnekte, gezinme çubuğunda 11 menü öğesi vardır. Bir okuyucu olarak, muhtemelen istediğiniz bir fincan kahve olduğunda hepsini taramak zordur (oldukça sıkıcı değil). İkinci örnekte, gezinmeyi ziyaretçilerin muhtemelen web sitemize geldiklerinde arayacakları en önemli bilgilere dayanarak kolaylaştırdık. Bu, kullanıcılarımıza yardımcı olur ve web sitesinin de çok daha temiz ve daha düzenli görünmesini sağlar. Kısa Gezinme Ahhhh, çok daha iyi. Menüm tüm cihazlarda iyi görünecek mi? Evet! Jimdo Dolphin , navigasyon menünüzü otomatik olarak herhangi bir cihaza (dizüstü bilgisayar, tablet veya akıllı telefon) sığacak şekilde ayarlar . Daha küçük mobil ekranlarda, ziyaretçileriniz "Diğer" sekmesi altında fazladan sayfa bulabilir. Yararlı bilgi : Neyin önemli olduğuna karar vermekte zorlanıyorsanız, web sitenizi, navigasyonunuzda görünen bir avuç kolay anlaşılır kategoriye (alt sayfa) bölmeyi deneyin. Gezinme menünüzdeki ana kategoriyi kullanın, ardından ziyaretçilerin açılır menüden bir alt sayfa seçmesine izin verin (bkz. İpucu 3). 2. İpucu: Menü öğeleriniz için kısa, kısa isimler kullanın Bu herkes için işe yaramayabilir, ancak navigasyon menünüz sınırın biraz üzerindeyse, bazı basit kelime uzmanları yardımcı olabilir. Menünüzde kullandığınız kelimeleri alakalı, doğru ve kısa tutun . Bu şekilde hem insanlar hem de arama motorları onları kolayca anlayacaktır. Örneğin, “Bizimle temasa geçin” yerine “İletişim” demek daha iyidir - hem daha kısa hem de insanların bir sayfayı tararken aradıkları standart dildir. 3. İpucu: Kategoriler ve açılır menüler oluşturun Bu, gezinmenize karmaşa olmadan daha fazla öğe sığdırmanın gerçekten kolay bir yoludur. Aşağıdaki örnekte, “Kahvaltı” ve “Kahve ve Çay”, üst gezinme panelinde gerçekten kendi alanlarına ihtiyaç duymaz. “Menü” altında yuvalanmış bir anlam taşıyorlar. Şunları yapabilirsiniz Sayfalar menüsünden bir alt sayfaların içine düzenli bir sayfayı çevirmek . Açılır gezinme Bazı menü öğeleri mantıksal olarak ana sayfalarınızın altındaki bir açılır menüye ait olabilir. İpucu 4: Kes, kes, kes! Bazı sayfalar hiç gerekli olmayabilir. Yukarıdaki Jimdo Café örneğimizde, haritalar için ayrı bir sayfaya ihtiyacınız olmayabilir; bu bilgileri Konumlar sayfanıza ekleyebilirsiniz. Aynı şey Çalışma Saatleri için de geçerlidir; bu, çoğu insanın hemen bulmak isteyeceği bilgisi olduğundan, çalışma saatlerinizi doğrudan ana sayfanıza koyabilir veya bu metni altbilginize ekleyebilirsiniz . Hangi sayfaların en önemli olduğunu düşünmek için yardıma ihtiyacınız varsa , web sitenizi planlamanıza yardımcı olacak üç soru hakkındaki bu gönderiye göz atın . Alt sayfalarda gezinmeyi kes Gezinme menünüze eleştirel bir gözle bakarsanız, orada olması gerekmeyen bazı sayfalar bulabilirsiniz. Bunları alt sayfalara dönüştürebilir veya bilgilerini başka bir sayfaya taşıyabilirsiniz. 5. İpucu: Özelleştirilmiş harekete geçirici mesaj düğmesiyle dönüşümleri artırın Gerçek Jimdo tarzında, ziyaretçileri müşterilere dönüştürmenize yardımcı olacak birçok yeni özellik ekledik . Artık gezinme çubuğunuza “Bizi Arayın” veya “Şimdi Rezervasyon Yap” gibi kendi harekete geçirici mesaj düğmenizi ekleyebilirsiniz; böylece ziyaretçilerinizi gitmelerini istediğiniz yere yönlendirmek kolaydır. Harekete geçirici mesaj düğmenizi, seçtiğiniz hedefe bir "kısayol" gibi düşünün. Daha fazla ziyaretçiyi Hakkında sayfanıza yönlendirebilir, rezervasyon yaptırmasını sağlayabilir veya tek bir dokunuşla sizi aramasına izin verebilirsiniz. Gezinti CTA Gezinme düğmesi, ziyaretçilerin dönüştürmesi için mükemmeldir. Ziyaretçiler sitenize herhangi bir cihazdan baktıklarında, her zaman öne çıkan harekete geçirici mesaj düğmenizi görürler. Sonra tek gereken bir musluk ve voila! Yeni bir müşteriyi dönüştürdünüz. SİTENİZİ OLUŞTURUN Web sitenizin akışını ve yapısını iyileştirmek, kullanıcıların aradıklarını bulmalarına yardımcı olmak ve sitenizin genel olarak daha iyi görünmesini istiyorsanız, en iyi navigasyonunuz için bazı basit değişiklikler gerçekten harikalar yaratabilir. Web sitenizde deneyin ve nasıl gittiğini bize bildirin!