Dil Seçiniz
Telefon
WhatsApp

Kaliteli Hizmet, Güvenilir Ödeme ve Hızlı Teslimat Güvencesi..

İLETİŞİM

Sayfa İçi SEO Teknikleri 2018

Sayfa İçi SEO Teknikleri 2018

Arama motoru optimizasyonu (SEO) belirli anahtar kelimeler veya ifadeler için arama sonuçları sayfasında web sitenizin ilk sıralarda çıkmasını amaçlayan süreçlerin kullanımını içerir. SEO, sitenize yüksek miktarda ücretsiz trafik akışı sağlamayı hedefler. On-page SEO (sayfa içi SEO), web sitesinin kendisinde yapılır. Sayfa içi SEO, sitenin dışında yaptığınız şeydir ve çoğunlukla dışarıdan yardım gerektirir. İşinizi profesyonel bir dijital ortama dönüştürmek için, böyle bir yatırımdan daha fazla yararlanmanıza yardımcı olacak profesyonel SEO uzmanlarının hizmetlerini kullanmalısınız. Aşağıda, uygulayabileceğiniz bazı SEO teknikleri bulunmaktadır: SEO Dostu URL'ler Bazı çalışmalar, Google'ın kısa URL'leri sevdiğini göstermiştir. Arama motorları sonuç sayfalarında genellikle daha yüksek olan bu URL'lerdir. URL'lerinizi küçük ve dinamik olduğundan emin olmak için elinizden gelen her şeyi yapın. Ayrıca, hedeflenen anahtar kelimenizi URL’ye ekleyin. Multimedya İçieriğinin Kullanımı Düz metin oldukça sıkıcıdır. Makalelerinizi daha ilginç ve göz alıcı hale getirmek için metinlerinizde görüntü ve video içeriği kullanabilirsiniz. Resimler ve videolar, okuyucunun siteye daha uzun süre dikkat etmesini sağlar. Bu nedenle, sitenizin yüksek oranda doğrudan sıralanmasına yardımcı olmamalarına rağmen, dolaylı olarak yardımcı olabilirler. Bir kullanıcının web sitesinde geçirdiği süre ne kadar fazla olursa, sonuç sayfalarında sitelerinin sıralaması daha fazladır. Odaklanan Anahtar Sözcüğü İlk 100 Kelimeye Ekleyin Bu, sayfa içi SEO'da önemli bir noktadır. Anahtar kelimenizin makalenizin ilk paragrafında, tercihen ilk 100 - 150 kelime arasında olması önerilir. Bu, Google'ın okunmaya başladığı anda içeriğin konusuyla ilgili bir fikir edinmesini sağlar. Giden Bağlantı Neredeyse tüm makalelerinizde, konu ile yakın ilişki içinde olan yüksek otorite web sitesine giden bir bağlantınızın olması için çaba sarf etmelisiniz. Bunu yapmak, Google'ın metninizin konusunu kavramasına ve içeriğinizin konuyla ilgili bilgi bakımından zengin olduğuna işaret etmesine olanak tanır. Resimleri Optimize Edin Kimse yavaş yüklenen siteleri sevmez. Başlıca suçlardan biri, site yükleme süresinin yaklaşık %63'ünü alan yavaş yükleme görselleridir. Temmuz 2018'den başlayarak, Google, yükleme süresini sıralamada önemli bir faktör olarak değerlendirmeye başlayacak. En görünür web siteleri arasında kalmak için, web sitenizin resimlerini WP Smush veya Shortpixels gibi eklentilerle optimize edin. Wordpress.org'u kullanmıyorsanız, tinypng.com gibi çevrimiçi görüntü sıkıştırıcılarını da kullanabilirsiniz. Mobil Dostu Site Mobil endeks, Google'ın vurguladığı kritik alanlardan biridir. Bu, web sitenizin mobil cihazlar için optimize edildiğinden emin olmanız gerektiği anlamına gelir. Google’ın trafiğinin çoğu, mobil cihaz kullanıcılarından, dolayısıyla Mobil İlk Endeks’ten önceliklidir. WordPress CMS'yi kullanırken, Happy Themes ve StudioPress gibi mobil uyumlu temaları kullanın. Blog Yayınınızın Başlıkları için H1 Tagı Kullanın Makalenizin başlıklarını H1 etiketinde sardığınızdan emin olun. Önceden yapılmış olan WordPress ile, varsayılan olarak H1'deki başlıkları tutar. Ancak, diğer web sitesi oluşturma sitelerini kullanıyorsanız, bunu aklınızda bulundurun.