Dil Seçiniz
Telefon
WhatsApp

Kaliteli Hizmet, Güvenilir Ödeme ve Hızlı Teslimat Güvencesi..

İLETİŞİM

Google Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı Neden Kullanmalıyız ?

Google Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı Neden Kullanmalıyız ?

Google Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı Nedir ve Neden Kullanılmalıdır?
Google Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı, reklamınızın veya reklam uzantınızın neden görünmediğini belirlemeye yardımcı olan bir araçtır. Google Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı ile ayrıca, belirli bir terim için Google arama sonucu sayfasının bir önizlemesini görebilir; anahtar kelimeniz için hangi reklamların ve uzantıların göründüğünü takip etmenize yardımcı olur. Bir arama terimi, dil ve yer vs. girdiğinizde, araç size reklamınızın bu durumda görünmeye uygun olup olmadığını da gösterecektir.

Google Reklamlarımızı Google sayfasından değil, Google Önizleme ve Teşhis Aracı'ndan Takip Etmeliyiz, Çünkü…

Öncelikle reklamlarınızı kontrol etme işlemi için normal (google.com) Google araması ile yapmayın. Kontrol için Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı'nı kullanmalısınız, çünkü Reklam Önizleme ve Teşhis aracı, siz yazarken arama terimi için otomatik tamamlamalar önerir. Öneriler, hesabınızdaki gösterimleri olan anahtar kelimelerden gelir ve hacme göre sıralanır. Uzantılarınızdan herhangi biri görünmüyorsa, araç size bunların görünmemesine neyin sebep olduğunu söyleyecektir.
Google'da arama yaparsanız, tıklama almayan gösterimlere sebep olacağınız için, TO'nuzu (Tıklama Oranı) ve dolayısıyla Kalite Puanı'nızı düşürürsünüz.
Reklamlarınız, her aramada bütçenize bağlı olarak karşınıza çıkmaz, arada bir gösterime maruz kalabilir ve fark edemeyebilirsiniz.
Ayrıca AdWords, kullanıcılara tıklamadıkları reklamları seyrek gösterir veya göstermez. Dolasıyla bir sonraki aramalarınızda reklamınız tıklamadığınızdan gözükmeyebilir ve bu sebeple reklamınızı doğru takip edemezsiniz.
Sonuç olarak Google’da arama yaparak reklamınızı kontrol etmeniz size sağlıklı sonuçlar vermeyeceği gibi reklamınıza zarar verir.